duminică, 11 martie 2012

Capitolul 1 : Plecarea

                                                           13 iunie 2008            
                                   Drag jurnalule ,
     Iti scriu din noua mea camera ,din noua mea casa ,din noul meu oras ,Paradise City ,Ohio .Nici nu e un paradis .Un loc gretos ,in care poti sa-ti iei campii .Apropo ,imi pare rau ca nu ti-am mai scris demult ,dar am fost prinsa in toata invalmasala asta .Vrei sa aflii cum am ajuns aici ?Fii atent !
            -Erika !Erika !ma trezi mama cu gura ei mare ,iar eu am cazut mototol pe covorul moale al fostei mele camere.
            -Da mama.....
            -Erika am o veste grozava pentru tine !Ne mutaaam !
            -Si ce e asa grozav in asta ?
            -Tatal tau a primit o slujba in Paradise City ,Ohio.Te-am inscris deja la scoala acolo si am cumparat o casa superba .Si ce e mai grozav ,luni plecam !
            Ce ?!Cred ca nu auzisem eu bine .Cum sa plecam luni ?Mama spera sa fiu la fel de entuziasmata ca ea ,dar pur si simplu nu puteam !Cum sa imi parasesc orasul ?!Cum ramanea cu primul bal ,de unde trebuia sa primesc primul sarut de la Edwin ?Cum ramanea cu Clara si Elizebeth ?Cum ramanea cu viata mea ?
           -Luni  ?! Nu ti se pare cam repede ?Cum ai putut sa omiti un detaliu ca asta ?Totusi ...viata mea tine de orasul acesta .Trup si suflet !
          -De acum ,viata ta va apartine de Paradise City si punct .Fara comentarii domnisoara .Iesi din camera si tranti usa atat de tare ,incat parul meu rosu aprins flutura ca un evantai .
M-am enrvat cumplit .Cumplit !Dar fara folos .Zilele treceau una dupa alta ,la fel de repede ca o ploaie de vara ;dar nici nu era de mirare .Am petrecut ultimele clipe cu prietenii  vizitand locurile mele favorite .Duminica seara ,uitandu-ma prin camera ,am observat cat de goala era .Doar patul meu era la locul lui ,iar deasupra lui ,stateai cuminte tu ,jurnalul meu .Mi-am inchis valizele si m-am trantit pe pat ,siroaie de lacrimi inundadu-mi fata .Cu coada ochiului ,am vazut-o pe mama stand in usa si privindu-ma .Am observat ca nu era atat de entuziasmata pe cat vroia sa para .Intr-un moment de ragaz ,isi facu curaj si intra in camera :
             -Scumpo ,vino sa mancam .Imi zambi ca unui mort si iesi din camera .
  Masa fu foarte tacuta .Atat eu ,cat si parintii nu scoaseram un sunet .Dupa masa ,am ajutat-o pe mama sa stranga si m-am dus la culcare .Dimineata a venit mai repede decat speram .Mi-am scos niste haine din valiza ,m-am imbracat repede si gata .Eram gata de plecare .



Am intrat in masina noastra ,cu miros de pin si  ma uitam pierduta pe geam .Pa ,pa scoala !Pa,pa prieteni !Pa,pa vecini !Pa,pa casuta !Pa,pa New Orland !
    Timpul pentru un nou inceput ,pentru o noua viata .






     
           
             


           
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu