duminică, 11 martie 2012

Capitolul 2: Welcome to my house !

                                                                                                                 14 iunie 2008
                                                        Draga jurnalule ,
                    Ieri am ajuns in Paradise City si ti-am povestit cum am ajuns aici .Astazi ,iti descriu casa noastra ,camera mea si orasul .



Casa nu e asa superba cum spunea mama ,nu ma pot regasi in ea ..are un aer elgant pe dinafara .Are geamuri mici si multe ,arcade si coloane .Daaar ..camera mea este exact deasupra garajului ,iar de acolo am o priveliste uimitoare !Acoperisul este inclinat ,deci asta nu imi da oportunitatea sa stau pe acoperis,dar ma stii .Imi place sa traiesc periculos .^^Avem o curte si o gradina maare ,dar mi-as dori si o piscina . Inauntru ,casa e gigantica .La parter ,avem un living mare in partea stanga ,o bucatarie  ,o baie si un  hol .La etaj ,avem dormitorul meu ,al parintilor si doua dormitoare pentru musafiri ,baie in camera mea si o baie pe hol .
   

     Camera mea este rosie cu roz .Este foarte luminoasa si placuta .Mama mi-a decorat-o,ceea ce e ciudat .Imi place mult !Nu ma simt foare comfortabil in ea ,dar incerc sa  ma adaptez.Tavanul imi confera o nota de liniste ,iar culoarea peretilor ma revigoreaza .








    Prima mea parere despre acest oras este cea care cred ca imi va fi parerea definitiva .Un oras mort .Un oras fantoma .Nu vezi tipenie de om .Sper ca in decursul sezarii mele aici ,sa cunosc macar pe cineva .Mai sunt 5 zile si incep scoala aici .Sper ca nu e la fel de pustie si infricosatoare ca orasul .
                                              X.O.X.O


             







 

       


4 comentarii: