marți, 13 martie 2012

Capitolul 3 : Hi-hi-highschool !

                                                                                                                20 iunie 2008
                                                         
                                                       Draga jurnalule ,
                                 Aceasta a fost prima mea zi la scoala ,si sper ca si ultima .A fost groaznic !Vreau sa-ti povestesc de la inceput cum a fost ziua mea ,sa sti prin ce am rectut trecut .
                                Dimineata ,la ora 7 :00 ,mama m-a trezit spunandu-mi ca e timpul sa merg la scoala .M-am ridicat in fund buimaca ,rugand-o pe mama sa ma mai lase sa ma bezmeticesc. Dupa mai mult de 10 minute ,m-am ridicat din pat si am dat fuga in baie .M-am pieptanat ,mi-am facut un dus rapid ,iar apoi m-am "aruncat" pe dulap sa vad ce pot imbraca .Nu vroiam sa par nici o ciudata ,dar nici o fitoasa plina de bani .In final ,m-am decis sa port un maieu gri si un blazer alb ,asortat cu niste jeansi gri ,si nelipsita mea geanta neagra .M-am accesorizat si m-am incaltat cu tenesii mei Converse negrii . 

Am fugit in bucatarie ,mi-am luat un sandvis si am fugit ,fiind deja prea tarziu .
    Ajungand la scoala,mi-am dat seama ca era o cladire impunatoare ,cu 3 corpuri legate in forma de "U" ,iar in mijloc ,un "aranjament" floral gigantic aproape ofilit .Temerea mea s-a implinit .Scoala era pustie .Nu intra nimeni .Imi era frica sa nu fiu singura la ore .Am intrat in scoala ,iar abea atunci am observat cat de plina era .Elevi de tooate felurile :albi ,negrii ,asiatici ,rockeri ,tocilari ,nesimtiti ,muzicieni ,actori  si multi altii. Am intrat ,iar deoidata toate privirile erau atintite asupra mea .Nu m-am uitat la nimeni si m-am dus increzatoare tot inainte .Din stanga si din dreapta se auzeau replici gen "WOW, fata noua " ,"cine-i asta ?" sau chiar replici jignitoare . M-am dus la director ,mi-am primit orarul ,iar apoi am mers la ora de ....algebra .Am urcat la etajul 2 ,sala 6 si m-am asezat in ultima banca ,intr-un coltisor .In fata mea ,statea statea un baiat blond cu parul scurt si bine facut .Avea ochii albastrii si purta haine lejere .Langa el ,se aseza un baiat care arata identic ca el ,doar ca era mai elegant .Purta jeansi negrii ,camasa alba si vesta neagra ,iar pe cap avea o palarie "fedora" .Vorbeau incet ,ca si cand ar fi vrut ca eu sa nu aud .Dupa ,unul dintre ei se intoarse si spuse :

                                    -Un nou vierme ?spuse dezabrobator
                                    -Viermele asta s-ar putea tara pe fata ta !am spus plina de curaj .
                                    -Hmmm ,draguta si dura.spuse celalalt.Clasa asta avea nevoie de asa ceva .
                                    -Mma roog....
                                    -Eu sunt Damon ,iar el este nepoliticosul meu frate ,Andy .spuse cel elegant ,dar si cel mai chipes dintre cei 2 .
                                    -Erika Tenant .Nou  venita si dornica sa cunosc lume !^^

                                   -Ei bine.....  dialogul fu oprit de o fata frumoasa ,blonda ,cu tatuaje si machiaj fumuriu .Avea unghii lungi si verzi ,iar costumatia ei era uimitoare .Tricou alb cu imprimeu ,o pereche de pantaloni scurti de blugi si o pereche de botine cu toc .Era urmata de doua fete .Una cu par blond deschis si ochii prietenosi  imbracatat cu un tricou negru ,deasupra avea o camasa in carorui rosii/negre ,iar jeansii ei rosii completau tinuta .In schimb ,cealalta parea foarte chic si eleganta .Avea parul castaniu ,prins intr-o coada intr-o parte .Era foarte bine pieptanat ,iar in jurul capului avea o cordeluta maro impletita.Machiajul ei era impecabil ,iar tenul ei uimitor .Purta o rochie maro prinsa in jurul taliei cu o curea de aceasi culoare ,iar in picioare avea o pereche de sandale de aceeasi culoare cu rochia .
                                   -Ma rog ,nu cred ca vorbeati ceva prea interesant ,adica ...cu ea.spuse fata blonda .Apropo ,eu sunt Deborah si eu fac legea aici .
                                   -Eu sunt Erika si nu ma sperii tu asa usor .
                      Deborah (pentru ca asa o chema ) a parut usor surprinsa de comportamentul meu si a revenit la discutia ei cu Andy si Damon .
                                  -Cum spuneam ,ne vedem dupa ore la cladirea veche a primariei.

                                  -S-a facut !
    Ma stii ,curioasa din fire ,am vrut sa stiu ce se intampla .Am ezitat sa intreb ,stiind ca nu voi afla nimic .Asa ca ,dupa ore ,i-am vazut plecand in grup uitandu-se sa nu ii urmareasca cineva .Ajungand in vechea cladire a primariei ,m-am asucuns bine ,sa nu ma vada ,dupa niste cutii de lemn .Acolo ,i-am vazut asezandu-se pe niste scaune .Parea un loc amenajat .
                                   -Bun ,deci asta e o noua intalnire a Adunarii Alpha .zise Deborah facand pe sefa .Eu zis sa ma asteptam .Elena ,Ronn ,Lanna , Anny si Carter nu au ajuns inca .
              Dupa  5 minute ,au aparut un grup de 3 fete si 2 baieti .Erau 11 in total .Au inceput sa vorbeasca lucruri ciudate si fara sens ,care nu mi-au atras atentia ,pana la o fraza rostita de unul din gemenii Ross : "Peste doua nopti ne vom transforma toti in ce ne-a fost dat ,iar toti vom afla ceea ce suntem .Clipa mult asteptata a sosit !" Aceasta fraza m-a facut sa icnesc pe dinauntrul meu ,dar din pacate se auzi si afara .
                                      -Mai ,mai ,mai ,ce avem aici ?Un spion ?Spuse fata cu parul roscat aprins ,ca marul Albei-ca-Zapada .
                                     -Eu ,aaa,eram aici de ceva vreme si mi-a fost frica sa ies .am spus prefacut de speriata .
               Deborah se apropie de mine gata ,gata sa ma bata si ...
 










Un comentariu: