miercuri, 14 martie 2012

Capitolul 4 : Beleaua

    Aceasi zi ,doua ore mai tarziu .
                                    Deborah era gata ,gata sa ma bata .Sa ma omoare !Cand isi ridica pumnul asupra mea ,iar din spate tasni o mana care ii prinse antebratul .Mi-am deschis ochii ,iar in fata mea aparu un baiat brunet cu parul nici scurt ,nici lung ,bine facut si cu un zambet sarmant .
                                   -Asta ar fi ,o mare gresala !spuse baiatul uitandu-se urat la Deborah .

                                  -E un spion ,Carter !Acum va spune tuturor !
                                  -Ca ce ?Ce a auzit ?Ce a vazut ?
                                  -Nu stiu ,dar e periculos .Tu gandesti ?se rasti o fata satena la el .

                                 -Ia mai taci ,Anny .Nu stii nimic despre noi ,ai aparut acum cateva zile si gata ;deja iti dai cu parerea .Ok ,e periculos ,dar nu cred ca trebuie omorata .
                                 -Nu ,nu o vom omori .Va primi pedeapsa suprema .
                                Pedeapsa suprema ?Nici nu ma gandeam ce putea fi .Adica ....ce poate fi mai rau ca moartea ?
                               -Vom mai vedea peste doua zile .Va veni si ea si vom vedea .Poate ca ,cu un motiv se afla aici .spuse un baiat din dreptul usii care se pare ca auzise toata conversatia .
                              -Andrew !sari Deborah la gatul lui si il saruta pasional .
                             -Hai gata cu dulcegariile .ii raspunse baiatul blond ,respingand-o pe Deborah. Avem aici o puicuta noua ,care ...cine stie ce va sufla .baiatul ala se apropie de mine si ma analiza din cap pana in picioare ,apropiindu-se atat de mult ,incat ii simteam respiratia in ceafa .Ma gandesc sa ne prezentam ,nu ?Adica ....ce rost are sa ne mai ascundem ?Eu sunt Andrew Flowtime ,babe .Si cred ca ...vom avea o frumoasa poveste de dragoste .Pe Deborah cred ca ai cunoscut-o deja .La fel pe ,Jessie ,Diana si gemenii Ross .Dar de restul ..nu te intereseaza ?Ma intreba sucindu-si capul in stanga si in dreapta ,ca o marioneta posedata .
                          -Ei bine ...daca pui problema asa ...am incercat eu sa o duc la capat .
                         -Hai gata ,eu zis sa o lasam in pace .O vom aduce peste doua zile si vedem ce se intampla .spuse baiatul care m-a salvat .
                         -De ce ?replica Andrew .Distractia abea incepe !Deci ,"eroul" tau este unicul si inegalabilul Carter Talay !Iar ea este micuta Lanna Mistertoe ,Anny ,Ronn si timida Elena Yale .De dupa un stalp iesi o fata bruneta cu par lung ,imbracata intr-o bluza de trening lunga si rostii incet :" De unde stiai ca sunt aici ?" ,iar Andrew ii replica :" Eu stiu tot !" Dupa 2 ore ,se auzira pasi afara .Cineva intra pe nesimtite ,si speram sa fie ajutorul meu .Din fericire ,veni politia ,iar noi trebuit sa iesim si sa inventam explicatii .Afara ,Carter se oferi sa ma conduca acasa ,iar eu ,nu am ezitat sa spun "da "!Jumatate din drum a fost foarte tacut ,pana la jumatate ,cand Carter rupse tacerea :
                         -Deci ...sa  inteleg ca esti o mica spioana ?zambi cu coltul gurii 

                        -Eu ?Nu imi sta in fire !Eram acolo de dinainte ,iar cand i-am vazut pe toti intrand ,nu am mai gasit cale de iesire .
                      -Dar ce faceai singura in cladirea veche a primariei ?
                      -De fel ,eu sunt mai retrasa .Si cautam un loc linistit sa-mi scriu in jurnal .Te-am scos din ghiozdan si i-am replicat : Vezi ?Am inceput cu data de azi !
                     -Da ,vad .rase usor .

                     -Ei bine ,iti multumesc ca m-ai condus ,ma descurc singura de aici .intrasem deja pe strada noastra .
                     -Aha ,ok atunci .In acel moment ,la cat de zapacita eram ,m-am impiedicat si am cazut ,iar Carter sari sa ma ajute .Atunci ,ne-am privit in ochii si am ramas asa pret de cateva secunde .M-am trezit la realitate si m-am ridicat ,spunand doar :" Pa pa,ne mai vedem !" si am rupto la fuga .
                   -Aaa ,bine !Ne vedem la scoala .imi raspunse  Carter .
                Am ajuns acasa si m-am rezemat de usa .Jurnanule ,cred ca m-am indragostit !








                    
                               
                                     

2 comentarii: