miercuri, 14 martie 2012

Capitolul 5 : Adevarul

                                                                                                                  21 iunie 2008 
                                                          Draga jurnalule ,
                       
                             Sunt speriata !Astazi am avut cea mai terifianta zi de cand suntem aici .Acum ,sunt una de-a lor .Sunt o Alpha !Nu ai idee prin ce am trecut .O sa iti spun ,dar fi atent,sa nu te sperii si tu !

De dimineata ,m-am trezit la 6:30 al naibii de fericita .Stii de ce .Ma gandeam ,cum sa fac sa arat bine .M-am dus in baie ,mi-am facut dus ,m-am pieptanit si m-am machiat usor ,iar apoi m-am imbracat cu hainele pregatite de seara.
Am coborat sa iau micul dejun si ghici ce ?Elena si Jessie ma asteptau in living .Mama a spus ca merge sa ne pregateasca ceva de mancare ,iar eu ma uitam suspicioasa la ele :
      -Buna ...
     -Buna ,Erika !spuse radioasa Jessie .Ne gandeam sa trecem pe aici sa te luam la scoala .Mama ta e foarte amabila ,s-a oferit sa ne pregateasca micul dejun ,e o femeie minunata !Ei bine ,esti gata de o noua zi ?
        -Aaaa ,nu stiu ce urmariti ,dar va rog !Lasati-ma-n pace !Nu o sa spun nimic ,jur !
        -Nu fi prostuta .continua Jessie .Nu te vom omori ,nu te vom schingiui .Nu suntem Deborah .Eu sunt Jessie ,sti ?Iar ea e Elena ,micuta si timida Elena .Tu chiar crezi ca ti-ar putea face ceva ?Apropo ,imi place ploverul tau .
       Am devenit putin mai usurata ,desi tensiunea din mine crestea din ce in ce mai mult .Incet ,am inceput sa ma destind si sa imi dau seama ca Jessie si Elena nu imi vor face nimic .
       -Poftiti fetelor ,spuse mama ,un ceai si paine cu unt si cu dulceata de capsuni .Sper ca va place .Daca nu ,va luati voi ce vreti din frigider ,eu trebuie sa plec la munca .Pa pa !
       -La revedere doamna Tenant si multumim pentru ospitalitate !se completara reciproc Jessie si Elena .
       -Deci ...incepuse Elena ,mergi la balul verii ?
      -Aa ,pai ..nu am cu cine si nici nu cred ca as vrea ...
     -Nu fi prostuta !ma incuie Jessie .Carter e mort dupa tine ,si dupa privirea ta ,si tu esti !Va potriviti de minune ,de ce nu mergeti impreuna ?
     -Eu ..nu ...adica nu stiu ...dar nu !ma bajbaiam eu cautand o portita de scapare .
     -Erika ,noi suntem prietenele tale de acum .Fie ca iti place sau nu si vei putea vorbi oricand cu noi !Sper ca sti .imi spuse Jessie .
     -Da ,Erika ,vom fi prietene la bine si la rau ,pe frig si pe caldura ,pe ploaie si pe ninsoare ,in viata sau moarte !completa Elena 
     -Asta nu inseamna ca suntem casatorite ,nu ?am intrebat putin speriata .
   Am inceput toate sa radem ,iar apoi ne-am dat seama ca intarziem la scoala .Am fugit repede in masina Elenei ,iar apoi am parca am fi zburat pana la scoala .Orele au trecut repede .Am stat impreuna un Carter in spatele celor doua noi prietene .Ma simteam incantata ca in sfarsit  sunt eu insumi .Tot timpul am chicotit si am ras ,dar am observat ca Deborei nu ii place asta .
    In seara aceea era luna plina si fiecare trebuia sa afle adevarul ,dar eu nu stiam ce adevar trebuie sa aflu .Dupa ore ,eu ,Carter ,Jessie si Elena ne-am intors la mine acasa .
         Intrand in camera mea ,am avut curajul sa intreb :
                            -Ce se intampla in seara asta ?
                            -Ce camera frumoasa ai !Si luminoasa !spuse Elena
                            -Multumesc ,dar revenind la subiect ...
                            -Ce ti-a spus mama ta despre locul acesta ? ma intreba Jess
                            -Ca e un loc magic ..ca o sa ma integrez .         
                            -Este un loc magic ,iar diseara vom afla fiecare ce este .
                            -Adica ..creaturi mitice ?
                           -Cam asa .Este nevoie de 13 pentru ca vraja sa se emane ,iar cu tine ,suntem 13 .Esti de-a noastra .Esti o Alpha .
                            -Wow ,adica sunt un trol ?Am inceput eu sa rad in hohote ,dar nimeni nu radea cu mine .
                           -Se poate .imi raspunse Carter 
               Seara veni la fel de repede ca un glont tocmai iesind din teava pustii .Luna era mai frumoasa ca oricand ,iar eu speriata ca niciodata .

 Am ajuns la locul stabilit ,iar Deborah a inceput ritualul .A  pus pietre de jad in  jurul unui patrat imens ,lumanari si satin rosu si negru pe dea-ntregul camerei .Ne-am asezat toti in patrat ,iar Deborah a rostit o incantatie in latina :
                   "Incantus sporito nebula secreta
                     Inios verax esperum cadia "
  Atunci ,lumarile s-au stins ,iar eu am simtit ca ceva puternic ma loveste in spate .Dupa 5 minute in care nu am putut spune nimic ,nu m-am putut ridica sau sa ma misc ,desi eram treaza ,toti ne-am ridicar ,iar Jessie a aprins lumina exclamand cu uimire si bucurie :" A mers !"Ma gandeam ,ce ciudatenie oi fi ?O sirena ?Nu ,aveam picioare .Un trol ?Nu ,nu eram verde .Asa ca ne-am ridicat si ne-am analizat reciproc .
      -Erika ,tu esti un poltergeist !Imi spuse incantata Elena 
      -Ce sunt ?
     -Un poltergeist ,poti misca obiectele cu puterea mintii sau cu mana .Incearca .
   M-am concentrat pe lumanarea din fata mea ,iar aceea s-a ridicat fara ezitare .M-am speriat si am iesit din concentrare ,observand ca lumanarea cazuse .
     -Wow ,intr-adevar ne vei fi de folos .spuse Anny .
      -Conform listei ,toti suntem ceea ce ne-a fost prezis .spuse Lanna 
      -Ce ?Suntem facuti dupa o lista ?
      -Da .Lista ne spune ce suntem ,uite .Ronn imi intinsese o foaie pe care erau scrise numele tuturor din grupul Alpha .


      "Copii neamului ,copii sfiosi fie cum va e scris ."
  •        Deborah Siettle -mag 
  •        Jessica Von Cougar -saman
  •        Diana Coveround -titan
  •        Gemenii Ross -demoni
  •        Erika Tenant - poltergeist
  •        Carter Talay- fantoma
  •       Andrew Flowtime -varcolac 
  •       Ronn Peterson -vampir
  •       Elena Yale -inger
  •      Lanna Mistertoe- necromanta 
  •      Anny Duncan -nagoda 

     -Wow ,asta suntem ...
    -Asta suntem ,iar grupul nostru va trece prin multe .Nici nu apucase Ronn sa-si termine fraza ,ca un grup de 5 oameni inarmati intrara in incapere .Luatii pe toti si duce-tii la clinica .Sunt un pericol pentru societate !Acum iti scriu dintr-un pat de spital .Stau in camera cu Lanna si Jessica .Imi e dor de Carter si de paintii ,si imi doresc sa ies de aici .Acum ,totul este in mainile mele .Va trebui sa scap si sa  ne ferim de grupul  ....grupul Contumax !
   




                           


         

6 comentarii: