joi, 15 martie 2012

Capitolul 7 :Momentul despartirilor

                                                                                                                   31 iunie 2008
                                                          Draga jurnalule ,
            
                          Astazi ,sunt cea mai fericita fata de pe pamant .Acum ,eu si Carter suntem un cuplu oficial .Si toata lumea stie .Insa ...nu este totul la fel de bine pe cum pare .De dimineata ,am coborat sa luam micul dejun ,iar Ronn si Lanna se certau :
                          -Nu e adevarat !sustinea Lanna 
                          -Atunci ce ai facut toata noaptea ?Unde-ai fost ?! zbiera Ronn
                          -Am fost in spatele motelului ,repetam vrajile !
                          -Cu Damon ?
                          -Eram singura !spuse printre lacrimi Lanna
                          -Atunci ,cand am iesit ,de ce erati impreuna ?
                          -Eu intram ,el iesea ,Ronn !Ce e asa greu de explicat ?
                          -Greu de explicat este faptul ca tu nu faci vraji !
                          -...Asculta ,Ronn !intereveni Jessie .Eram cu ea .Crede-ma .Nu s-a intamplat nimic .Nu as fi lasat eu sa se intample .
                          -Tu sa taci !Nu te mai baga atat !Gata ,Lanna !S-a terminat .
                          -Nu Ronn ,te rog ,nu !
                         - Lanna ,lasa-ma in pace !Si tu !sari sa il bata pe Damon .Tu sa mori in iad !
                       Lanna fugi pe hol si incepu sa planga .Eu si Jessie am fugit pe hol dupa ea :
                       -Lanna ,stai !Lanna !am strigat dupa ea .
  Ea cazu in genunchi si ramase acolo plangand .
                      -Allana !
                      -Niciodata nu mi-ai spus pe tot numele ,Jessica !spuse printre suspine Lanna
                      -Asculta .Ronn nu este nici primul ,nici ultimul care iti va frange inima .Treci peste ,si o sa vezi .Totul va fi bine .
                               -Stiu .Asta voi incerca sa fac .Sa il uit si sa trec mai departe .Nu merita .
                               -Perfect !
              Am coborat ,dar nu am mai gasit pe nimeni .Toti erau sub mese sau in alte locuri ,ascunsi .
                -Ce se intampla ?am intrebat speriata 
               -Shhhht .Politia e afara .ne anunta Anny 
               -O ,nu v-am spus ?Zambi Jessie .Am securizat motelul .Suntem in siguranta aici .
               -Oh ....ce bine .
             Dupa cateva minute de liniste profunda ,intra in motel un baiat care parea a fi tot un fugar ,la fel ca noi .Parea speriat ,iar apoi ,l-am vazut aruncand fulgere din palme .Tranti usa ,iar apoi cei ce il urmareau ,nu mai puteau sa intre .Era un baiat chipes ,saten cu ochii mici ,era imbracat modern si parea unul de-al nostru .Intre timp ,cat nimeni nu era atent ,am fugit sus sa imi iau cartea de vraji .
          
         Nici nu ii observa pe cei ramasi jos.Urca si intra in camera mea . 
        -Ce cauti tu aici ?am strigat speriata 
        -Asta e camera mea ,babe .imi zambi cu jumatate de gura .Dar ,poti ramane si tu aici ..cu mine ...
       -Nu mersi .si am trecut pe langa el .
       -Dar totusi ,cum te cheama ?
       -Pe mine ?Nu vorbesc cu strainii .
       -Hai frate ...ai 5 ani ?
        -Poate .Sunt precauta .
        -Bine ,eu sunt Ryan .
        -Erika .Incantata .
        -Incantat .Ce faceti voi aici ?Va-ti adunat in satra ?intra in camera si se aseza confortabil pe pat .Eu m-am asezat pe un coltisor si am inceput sa vorbim .
          -Ce-i aia ?Din mana ta .ma intreba .
          -O carte ..
          -O carte cu vraji ?
          -Da ,o carte cu vraji ,iar eu sunt o vrajitoare puternica si diabolica .
          -Ma gandeam eu .rase apoi spuse .Serios ,e o carte cu vraji ?
          -Nu .
         Ma zmuci si mi-o lua din mana .
            -Nu ,nu e o carte cu vraji .Doar una cu rime sadice .
   Am inceput sa radem ,iar apoi intra Carter :
           -Deranjez ?
           -Nu ,Doamne !El e Ryan .Si el e ca noi .
           -Stim .Stim cu totii .
          -Buna ,frate !Sunt Ryan .Tu esti ....?
          -Carter .
          -Imi pare bine ,Carter !^^
          -Nu as putea spune acelas lucru .
          -Carter ,te simti bine ?
          -Nu ..
          -Te deranjaza ca vorbesc cu Ryan .
          -Nu ,nu vai !Nu-i problema !Uite ,as vrea sa vorbesc cu tine ,Erika.
          -Sigur !
         Ryan iesi din incapere ,iar Carter imi daduse o veste pe care o asteptam mai incolo ,Peste incateva luni .Imi spusese ca nu stia exact ce simte pentru mine si ca e mai bine sa ne desparim .M-am simtit ca intr-o lume paralela .Mi-a spus ca vom fi prieteni ,poate chiar buni prieteni si ca se va muta in camera de alaturi ,impreuna cu Ryan .Lumea se sfarsise pentru mine ,dar ....grupul ce ne urmarea ne-a gasit .Acum ,ori deveneam cobai ,ori luptam vitejeste ....  
                                                         
           




                                                                    

3 comentarii: