joi, 15 martie 2012

Capitolul 6 : Lumea e mai rea decat credeam .

                                                                                                           25 iunie 2008
                                                     Draga jurnanule ,
                   
                          Iarta-ma ca nu ti-am mai scris de 4 zile ,dar s-au intamplat prea multe ca sa mai am timp sa iti mai si scriu .Miercuri ,cand ne-au adus aici ,eram bucuroasa ca suntem inca in viata .Ne lasa sa umblam pe coridoare si sa ne intalnim ,dar este foarte bine securizat locul .In tot acest timp ,impreuna cu Lanna si Jessie ,ne-am perfectionat puterile .Jessica a invatat mai multe vraji : despre schimbarea formei unui corp ,invizibilitate si a invatat potiuni si vraji pentru boli si rani .Lanna ,a invatat sa vorbeasca cu spiritele si sa le canalizeze ,dar nu se descurca foarte bine.Ieri ,un spirit era sa-mi dea cu perdeaua in cap .Eu ,ma descurc binisor cu mutatul obiectelor .Incep sa invat si este chiar distractiv .Am conceput si un plan cum sa iesim de aici ,dar sunt sigura ca nu vom reusi .Peste doua zile ne vom pune planul in aplicare .Eu voi muta camera de supraveghere ,Carter va trece prin raze si le va dezactiva ,iar dupa aceea vom fugi .
                        Zis si facut .Cu o seara inainte ,mi-am pus intr-un rucsac ...mai mare tot ce aveam nevoie .(am omis detaliul aceal in care iti spuneam ca ne-au trimis o parte din haine ) .Mi-am luat o geaca groasa ,5 tricouri ,3 perechi  de pantaloni ,1 de ghete si 1 de tenesi ,1 hanorac ,2 paturi si banii trimisi de mama .Un teanc de bacnote de 50 de dolari .Am pus ceasul sa sune la 2 :30 dimineata si atunci ne-am trezit si ne-am imbracat .Trebuia sa decurga totul intr-o liniste perfecta ,avand in vedere ca din 2 in 2 ore paznicii verificau camerele .Am pus perne in patul meu sa nu mi se observe absenta ,apoi la fel au facut si Lanna si Jessie .Ne-am imbracat in negru sa fim mai greu de recunoscut si am iesit intr-o liniste perfecta .Pe hol ,ne asteptau nerabdatori Ronn ,Carter ,Damon si  Andy ,Anny ,Elena ,Diana si Andres .
                      -Unde e Deborah ?am intrebat ingrozita 
                      -Sunt aici .iesi din intuneric ,fata senzuala cu parul blond
                      -Suntem gata ?S-o facem !
                      -S-o facem !
                       Ajunsesem aproape la iesire ,cand suna alarma si  din  spate se auzeau paznicii  :" stati pe loc !Nu miscati "
                      -Mergeti !ne indemna Jessie  si arunca o vraja care i-a oprit .
 Am fugit mult ,iar apoi am luat-o prin padure .Noaptea se stergea incet de pe cerul instelat ,lasand loc soarelui sa invaluie lumea in lumina .Am gasit o pestera retrasa  unde ne puteam adaposti ,iar Jessie impreuna cu Deborah si Anny au facut o puternica vraja de protectie .Am stat acolo o zi plina ,fara sa observam nimic suspect .Am decis sa ramanem si noaptea aceea acolo ,avand in vedere ca  nu aveam  paturi ,iar locul era destul de calduros ,datorita focului si campului care ne pazea ca o usa invizibila .Am adormit in bratele lui Carter ,ceea ce m-a facut si mai mult sa ma simt confortabil si la locul meu .Dimineata urmatoare ,am hotarat sa plecam cat mai departe posibil .Am decis sa plecam din Paradise City in New Orland .Eu eram de acolo ,si stiam ca nici unul din prietenii mei n-o vor suna  pe mama .le-am propus asta si noului meu grup ,iar ei nu prea au fost de acord spunand ca e periculos sa mergem ,avand in vedere in ca ii cunosteam .Usor mahnita ,m-am obisnuit cu ideea ,iar Deborah s-a gandit sa luam trenul spre Kentucky ,la doar 167 de km ,iar orice s-ar fi intamplat ,ne-am fi intors repede .Eu aveam cei mai multi bani ,asa ca ,am platit eu biletele ,pentru ca restul sa-i tinem pentru mancare .In jurul garii eram multe afise cu grupui de 12 copii disparuti ,iar vazandu-le ne-am grupat cate 2-3 si am urcat in tren . Acolo ,controlorii ne intrebau daca ii vazusem pe acei tineri ,desi nu aveau nici cea mai vaga idee ca noi eram aceia .
                       Dupa 1 ora jumatate de drum chinuitor ,am coborat din tren ,iar acolo eram in siguranta .Ne-am cazat la un motel de langa gara ,facandu-se deja seara .Am luat o gustare ,formata din batoane si chifle ,iar apoi ne-am hotarat cum sa stam in camere .
                 -Eu stau cu Lanna !spuse Ronn uitandu-se piezis la Lanna .

                 -Eu voi sta cu Deborah .spuse Andrew .Daca auziti ceva bizar in timpul noptii ,sa stiti ca e de la noi .
                Jessie se aseza in camera cu Diana ,gemenii Ross intr-o camera ,iar Elena cu Anny in alta camera .Am mai ramas doar eu si Carter .Desi imi placea mult de el ,nu vroiam chiar sa stau in camera cu el .Dar era singura optiune ,pentru a nu dormi pe hol .
                -Aaaa ,ammm, ce faci ?ma intreba Carter 
                -Imi scriu in jurnal .i-am raspuns politicoasa
               -Hmm...dragut ....cred ..
               -Da ...Uite ...am inceput eu ,nu ma mai pot ascunde .Te plac mult ,foa...si imi taie cuvantul cu un sarut .Deci sa il iau ca pe un "si eu ."?
              -Da .si continua sa ma sarute .
        Restul .... e istorie !<3

               

6 comentarii: