marți, 17 aprilie 2012

Capitolul 8 :Niciodata sa nu spui niciodata .

                                 Hello chicas !Imi pare sincer rau ca nu am mai postat de o luna ,dar cred ca nici nu mi-ati prea simtit lipsa .:)) De azi ,o sa postez toata saptamana cate un capitol nou ,iar de saptamana viitoare doar vinerea si sambata .Luv ya !:* Sa incepem cu capitoluul !


                                                                                                                         8 iulie 2008
      
                                                         Draga jurnalule ,
       
                 Suntem in siguranta .Provizoriu .Acum locuim la matusa Kara .Suntem toti ,inclusiv noul nostru prieten ,Ryan .Nici nu stii cum am reusit sa scapam si cum am reusit sa ajungem pana in Kanssas . Totul a inceput cu o zi dupa ce ti-am scris ultima oara .
                -Eu numai suport sa stau aici !spuse Elena 
                -Nici eu ...am spus eu plictisita
                -Nu comentez .spuse Lanna .
               Dupa nici 2 minute ,am primit un bilet pe sub usa .In el scria :
                             "Iesim de aici in 10 minute .Fi-ti gata !
                                                                                Ryan "

 Am citit biletul si ne-am pregatit .Punctual fiind ,Ryan a venit si am reusit sa iesim .Am omis faptul ca era 2 noapte ,si speram ca toti paznicii sa doarma .Uitasem ca noi mai fugisem odata ,iar grupul Diabolicus (asa ii spun eu ) ne privea ca tata privind-o pe matusa Sally mancand ultimul sandvis cu sunca .Am luat-o la fuga pe coridoare ,iar alarma incepu sa sune al naibii de tare .De pe 6 coridoare ,au venit paznici ,iar noi eram practic inconjurati .Ne-am luptat pana la epuizare ,dar nu am reusit sa ii dam la o parte .Intr-un final ,reveninduni-se simturile supranaturale ,am inceput sa folosim puterile .Deb folosise o vraja destul de buna ,facandu-i pe toti sa stea nemiscati ,dar ...unul dintre ei ,abea sosit ,a incept sa traga in noi ...dar din pacate ......au nimerito doar pe Elena ... o vedeam acolo cum zace intr-o balta mare de sange ,iar eu am inceput sa plang .Vroiam sa o ajut ,dar din fata ,o mana ma apuca de brat si ma trase spre iesire <<Haide>> .Era Andrew .Nu o puteam lasa acolo ...M-am dus sa o imbratisez ,sa-mi iau adio de la prietena mea cea mai buna ,dar veneau paznicii asa ca ...am plecat ..mi-am promis ca o sa ma intorc  intr-o zi ...


Am fugit prin padure ,desculti si infometati .Eu eram plina de sange ,plangeam si tremuram .Mi-am scos din rucsac  un hanorac din 50 de dolari .Toti eram tristi ,unii mai muli ca altii .
Nici nu mai puteam sa dorm .Vedeam glontul cum trece prin spatele ei ,iar asta nu ma lasa sa am liniste .
Trecand zilele ,ne-am consumat si ultimele lacrimi ,asa ca ne-am decis sa ne imbarbatam .Mi-am adus aminte de matusa Kara ,care locuia in Kanses ,si m-am gandit sa ii fac o vizita .Sigur acolo am fi in siguranta .Le-am propus asta prietenilor mei ,iar ei erau bucurosi de a avea un acoperis deasupra capului ,o portie de mancare buna si apa calda .
  -Sigur ,cum sa nu ,of course ,si !spuse Debb entuziasmata 
Ne-am oprit la primul telefon public pe care l-am gasit si am sunat-o pe matusa .Mi-a spus ca orice ar fi ,sa apelez la ea .Ma va ajuta intotdeauna ,asa mi-a promis .
      -Alo ,matusa Kara ?
     - Erika ,tu esti ?

    -Da ,eu sunt !Si am mare nevoie de ajutor ..
    -Ma gandeam ca ziua asta va veni .Vino la min cu prietenii tai .Cati sunteti ?
    -11 ...
    -Doar 11 ?
    -Una din noi a murit ...
    -O..imi ...imi pare rau .Ne vedem la mine acasa intr-o ora ,bine ?

    -S-a facut ,matusa !Te iubesc !
    -Si eu scumpo ,la revedere !
     << si a inchis >>

    -Bun ,matusa Kara e gata sa ne primeasca !
Usurati ,am urcat in autobuzul spre Kanssas cu glugile pe cap si ochelari de soare .Imi aminteam de casa matusii .Mare ,cu holuri imbarligate si camere multe ,incapatoare .Acolo mi-am petrecut jumatate din copilarie ,iar acum ,ma intorc in locurile de bastina .Ryan se aseza langa mine sfios si incepusem sa purtam o conversatie banala , care incet ,incet evolua .Nu il vedeam pe Ryan decat ca pe un prieten ,dar niciodata nu sti la ce sa te astepti de la viata .Am coborat in Kanssas ,ne-am coborat bagajele si am ajuns la matusa Kara .Prietenii mei erau orbiti de maretia casei ,dar totodata incantati .Am intrat ,dar mare ne-a fost mirarea cand ...

2 comentarii:

  1. Matusa Sally era una din grupul Diavolescu,nu?Si cum de stie de ea si cei 11 prieteni?

    RăspundețiȘtergere
  2. 1 . E matusa Kara
    2.Daca ti-as spune ,ar mai fi interesant mai departe ?
    3.O sa aflii in capitolul urmator .:)

    RăspundețiȘtergere