miercuri, 18 aprilie 2012

Capitolul 9 : Arunca intotdeauna prima clatita

                                                                                                              9 iulie ,2008 
                                            
                                               Draga jurnalule ,

                Unde ramasesem ?A ,da !Am deschis usa ,si ...nu era nimeni  inauntru .
          -Matusica !Matusa Karaaa !Karaaa !! am inceput toti sa strigam .

 Din camera matusii ,iesi un barbat acoperit doar deun prosop ,apoi iesi matusa putin stanjenita .
          -Aaaa ..... Erika !Buna ..Nu  credeam ca o sa vi asa repede si ...
         -Matusa ,nu te mai scuza !
         -Cred ca ...o sa ma duc sa pun ceva pe mine ...
      Dupa ce matusa mea a plecat sa se imbrace ,pe toti ne-a bufnit rasul .Kara este o femeie foarte bogata .Ca atare este si casa ei .Aveam acolo tot ce ne trebuie .Soare ,piscina si un loc sigur ,unde nu ne-ar fi putut gasi niciodata .Si matusa mea are puteri supranaturale ,imi povestea de ele de cand eram mica .
 Matusa Kara a revenit ,de data asta imbracata decent si ne-a intrebat cum am dori sa stam in camere .Putem sta cati vrem ,nu era problema .
Eu am ales sa stau cu Lanna si Dyana ,fiind ca ne intelegeam bine .Dupa ce ne-am despachetat ce aveam ,am mers la piscina .Acolo ,ne-am distrat toti ,asa cum nu o facusem niciodata .A fost relaxant si totodata frumos .Dar ...am avut parte si de un incident care mi-a intors stomacul pe dos .In timp ce inotam sub apa ,Ryan a venit si m-a sarutat facandu-ma sa vreau mai mult .
  Mi-am dat atunci seama ca imi place de el .Ca m-am indragostit din nou .Am iesit la suprafata si tot ce am reusit a fost sa ii soptesc un "te iubesc!",dupa care mi-am primit raspunsul pe care l-am vrut "Si eu!"Mi-am dat atunci seama ca intotdeauna trebuie sa arunci prima clatita ,pentru ca nu iese bine .Ryan avea sa ma protejeze si sa tina la mine .Cand am iesit "pe uscat " ,am observat ca , Carter se uita cu o privire dezaprobatoare si geloasa la noi .Eram prea fericita sa bag de seama .Inca o data m-am indragostit .Si de data asta ,sper sa fie ...pentru o lunga perioada de timp ! <3 

Un comentariu: